Lördag kväll

Ja, så vart denna lördagen över då!
Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt mer än att jag har vart på Anders kalas.
Sedan åkte vi hem och grillade lite. Lars hade marinerat köttet så att det blev jätte starkt så det gick nästan inte att äta, hahaha!

Imorgon ska jag och mamma upp och jogga klockan 9.
Efter det käkar vi nog lite frukost sen åker vi och kollar på en sak (kommer ev. berätta lite senare).
Sedan ska jag baka så ska vi åka till mammas kompis och fika.
Efter det ska jag vara med min kompis Anton :)

Nej, nu ska jag sova så jag orkar gå upp och jogga imorgon. 9 är rätt tidigt att vakna, tycker jag ;)

Kram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0