Rubrik Rubrik Rubrik...

Någon mer som aldrig kommer på någon bra rubrik?



Hej!
Jag heter Fannie och fyller 15 år i September, alltså är jag 14 just nu :)
Jag har bloggat innan men lagt ner bloggen några gånger av vissa anledningar. Men nu gör vi ett nytt försök och jag hoppas att den kommer att finnas kvar länge för det är verkligen roligt att blogga.

I den här bloggen kommer jag att skriva om min vardag, recept, dagens kläder, dagens smink, dagens fråga och allt som faller mig in helt enkelt.
Jag ska försöka uppdatera flera gånger om dagen och hoppas på att det är någon som vill läsa min blogg!

Nu ska jag gå och färga mina ögonfransar.
Om en stund kommer det komma in en dagens kläder här på bloggen..

Massa kramar
Fannie

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0