Tisdag igen!

Som ni säkert har märkt har jag vart borta ett par dagar.
Jag har helt enkelt inte haft något att blogga om.
Men nu är jag tillbaka :)

Jag hoppas att ni har haft en riktigt bra helg, det har jag!

Just nu sitter jag ute i solen och har det skönt.
Om en liten stund kommer mina syskon hem och då ska jag passa dem för mamma skulle till doktorn. Efter det ska jag vara med Madelen och vi ska ut och gå med min hund=härliiigt!

Idag på hemkunskapen gjorde vi sockerkaka och min blev faktiskt riktigt lyckad. Annars brukar den bli stenhård, haha!
Jag älskar ju att baka och laga mat så hemkunskap är mitt favoritämne i skolan :)

Dagens fråga blir:
Vilket är erat favoritämne i skolan?


Nu ska jag hämta posten, haha!

Kramkram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0