Fis, eller? neeeeeeej, jippi!


hahhahaha, jag är knäpp!
kom inte på någon Rubrik ;)



Vad har hänt under tiden jag inte har bloggat?

Jag börjar från i Fredags tills idag!

Fredag;
Va i skolan, tog det mest lugnt, käkade lite mat och kollade lite på film
Lördag;
Stora röjardagen på ******vägen, vi städade, fällde träd klippde gräset rensade ogräs och allt man kan göra typ ;)
Sedan käkade vi middag med våra grannar, som vi brukar ;)
Söndag;
Jag, syster, Mamma och Karro (grannen) va på ullared och shoppade, grymt kul!
sedan åkte vi hem och jaaa.....käkade middag med grannarna.
Måndag;
Skolan igen.
Lugn dag i skolan, bara 3 lektioner.
Åkte hem och började packa lite, spelade tv-spel och satt vid datorn
Idag;
Skolan. Rätt lugn dag idag med, bara roliga saker.
Åkte hem, gick ut med hunden och började packa, packa, packa och packa!
Snart ska Lars mamma komma hem till oss så ska vi äta våfflor, mams!

Hoppas att ni har haft en bra helg!



Ville bara säga att jag har världens bästa klasskamrater och lärare.
6 killar och jag i min klass x) Killarna är verkligen grymt snälla och lärarna med.
Klasskamraterna är inte så töntiga som jag hade innan, vilket är skönt :D




Puss och Kram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0