Gårdagen

Igår va jag som sagt med Madelen.
Vi åkte till IKEA och käkade och sedan köpte vi en säng, madrasser, lakan och lite annat :)
Vi åkte till det nya huset och började montera ihop sängen. Vi hade ingen skruvdragare så vi fick skruva för hand, snacka om jobbigt när det är typ 1000 skruvar :P
Sedan behövde man hammare men det hade vi inte heller så jag kom på den smarta idén att man kunde ta min mouseflaska och banka med, den blev lite skrynklig men ändå ;)
Vi han inte riktigt klar så jag får sätta ihop lådorna som är under sängen i helgen.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund.

Kramar

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0