Måndag

Idag är det Måndag och den mestadelen av Sveriges befolkning börjar väll jobba igen?
Ivarjefall Lars! Han va sådär glad för det, höhö.
Igårkväll låg jag och kollade på Hey Baberiba och de är ju sååååååååå sköna ;)
Somnade till filmen och fick gå upp och stänga av den vid tre inatt...
Vaknade vid halv elva och gick en promenad med Lasse på 30 minuter.
Ska nog snart ut och springa lite också. Vill få upp min kontition bra nu. Idrotten kommer ju snart igång igen och då vill man ju inte vara värta slappisen som inte orkar någonting, eller hur?
Så jag ska ut och springa ca. 1 km :)
 

Nu ska jag hitta på något vettigt att göra ;)
 
Kramkram


Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0