Söndag 2/8-o9

Ja, jag vet! Det har varit grymt dålig uppda
tering. Men nu kommer det att komma minst ett inlägg varje dag!
Mitt mobila bredband har ju gått sönder som ni säkert redan vet?! Det är just nu inne på lagning och jag hoppas att jag kommer att få tillbaka det så fort som möjligt  :)
Jag har vart hos pappa i 2 veckor också :) Där har vi fått en liten hundvalp :) En Fransk bulldog med namnet Bob.
Idag kom mina syskon hem efter 3 veckor hos sin pappa.
Också har ju Mamma och Lars gift sig också så jag tänkte lägga ut lite bilder från bröllopet :)<3


Bästa mamman :)

Utanför kyrkan :)

Bästa bonussyskonen i världen :)
Madelen, Anders, Helena och Hanna :):)

Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder :)
Kanske kommer mer imorgon :)
Kramkram
och Olivia, du är bäst :):)

Kommentera här
Postat av: Olivia

DUUU ÄR BÄST!! ;D;D<333333333333

2009-08-02 @ 19:12:05
URL: http://vivvla.blogspot.com
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0