Tisdag

(Detta är skrivet igår men jag har inte kunnat lägga in det förrän idag, onsdag)

Hej

Hoppas att ni har haft en bra dag :)
Det har jag!
Dagen började med att jag vaknade, gick upp och gick ut med hunden.
Sedan städade jag lite, kollade på film och va ute och joggade 2 km med syster.
Sedan gjorde jag mig iordning och åkte till slottskogen med da family och gick en promenad där och tog en fika :)
Nu sitter jag här, uppe vid sjön och kikar på utsikten. Kan säga dig att det är många som har gått/joggat förbi och undrat vafan jag sitter med en dator med mitt i skogen för ;) Jag har bara lett lite emot dem och fortsatt skriva :) Nu kom det en tjej tex. sprang förbi, kollade lite konstigt på mig och fortsatte springa. Om jag hade haft joggingkläder på mig hade jag sprungit efter, med datorn i handen, skrivit och joggat samtidigt, undra hur det går?
Idag har jag gått 13007 steg. En "normal" människa går omkring 10000 steg om dagen. Jag ska ut och jogga några km, kanske 2, ikväll också :)
Det är såå himla härligt :) Ska bara ladda min Mp3 så att jag har något att lyssna på samtidigt. Min mobil har pajat igen :'(
Läste Stina-Lee´s blogg förut. Då såg jag en bild på henne där det stog;
Mysigaste magen och jag :)
Jag fattade ingenting?! Ska hon ha barn? Jajjamensan, det ska hon.
Grattis Stina :)
Jag trodde faktiskt att hon va singel. Hon har liksom aldrig nämnt något om sin kille. Självklart menar jag att det inte är något måste men de flesta bloggerskor brukar skriva om killar och sånt!
Jag tycker att Stina är en så otroligt bra bloggare. Hon har liksom sitt privatliv utanför bloggen och är inte som nästan alla andra som skriver;
Idag har jag och min pojkvän ätit...
Jaja, nu ska jag vandra hemåt och byta om och ut och jogga, jag har spring i benen :P:P
Puss och Kram!

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0