eemma eubanks <3

Käraste Emma.
Jag fattar inte vad som hände? Vi va typ jämt med varandra förr. Jag saknar den tiden.
Jag flyttade och våran vänskap typ försördes :'(;O
Nu när jag flyttar tillbaka till kållered måste vi fan börja umgås igen. Jag klarar inte ett liv utan dig, du hjälpe mig alltid :)
Jag struntar i vad alla andra tycker eller tänker om dig men jag älskar dig.
Kom ihåg den söötiiish,   jjagälskardig <3



,,, det går inte att ladda upp bilder :'(


Kommentera här
Postat av: emma

fannniiiie :D

så bra att ni ska flytta tillbaka ;o

då måste vi verkligen träffas ofta !

jag saknar dig sjukt mke.

jag älskar dig! <3

2009-06-07 @ 13:09:41
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0