I´m here again!

Nu är jag tillbaks från Kroatien.
Det va jätte härligt.
Bloggen är jätte tråkig nu, jag vet!
Idag kommer Lasse hem från 2½ vecka på hundpensionat. Fan vad jag har saknat honom.

Imorse vaknade jag upp till ett sms som det stod;
-Godmorgon min älskling, sovit gott?
Då kan man inte annat än att bli glad, nu är jag alltså på såååååå strålande humör :):):):):)

Jag älskar dig Markus <3

Nu ska jag ut och sola.

Kyss hej

Kommentera här
Postat av: m . b [marjanbaranzahi@blogg]

fin blogg (:

2009-07-02 @ 00:13:22
URL: http://marjanbaranzahi.blogg.se/
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0