Lista som man gör endast när man har tråkigt!


Jag kommer från : Sverige
Jag heter : Fannie
Hur gammal är du : 14
När fyller du år : 28 september
Tycker du om någon just nu : jadå :)
Jag samlar på : inget speciellt
Gröna eller röda äpplen : beror på
Vem ringer du när du är arg/ledsen : fröken ur, haha, ingen speciell
Gillar du golf : nja, inte min grej
Vilken tid gick du upp idag : 07,25
Har du sovit i din egna säng inatt: ah :(
Har du strumpor på dig nu : nej
Hur svarar du i telefon : hej det är Fannie eller hallå
Vad ska du göra ikväll : sova
Vad ska du göra imorgon : Madde, kanske...
Vad vill du bli när du blir stor: veterinär
Är det okej att gråta : jupp
När grät du senast : igår
Vilken årstid tycker du bäst om : sommar
Laddar du ner musik och film från Internet : mhm
Vad skulle du göra om du vann en miljon : rest
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder : nej, verkligen inte
Har du piercing : öronen

Vill du gifta dig : ja
Vill du ha barn : kanske
Solar du ofta : på sommaren gör jag, men inte annars

Är du bra på att laga mat : jaaa :D
Är du flygrädd : nej, men drömde en hemsk dröm inatt :'(

Hur vig är du : nje men en sådär 360 grader ;) jag vet faktiskt inte
vad dricker du helst när du är törstig : bubbelvatten
Vilken är din favorit glass : ikeas mjukglass

Tror du på ett liv efter döden : nej
Tycker du om sushi : har aldrig provat

Vad äter du helst när du ser på film : sourcream & onion chips med dipp :)
Bor dina föräldrar tillsammans : nope

Har du tandläkarskräck : ibland
Vad heter du i mellannamn : HAHHAHA, Inger Viveca ;)
Är du morgon- eller kvällsmänniska : absolut kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du : ljusblåa
Vilka hår färger har du haft : rött, brunt, svart, brunt med ljusa slingor osv, osv...
Har du någon gång gråtit dej till sömns : ja
Är du beroende av något : nej inte direkt :)
Röker du: aldrig!
Senaste låt du hörde : nån i high school musical filmen...
Vad gör du på helgerna: chillar
Brukar du bädda sängen : ja, när jag kommer hem från skolan..
Hur många timmar sover du på en natt : mellan 8-9
Senaste bok : Knappt lovlig

Har du kysst någon under den senaste veckan : nej :(
Vad var det senaste du sa : gott med tårta!
Önskar du att du bodde någon annanstans ? ibland
Vem kramande du senast : Hanna tror jag..
Saknar du någon nu : ja
Hur många lampor har du i ditt rum: 2

Vem ringde dig senast : Mamma, som vanligt ;)
Var du glad igår : ganska
Vad är din favoritfärg?: röd 
Sminkar du dig : ja
Känner du dig värdelös : nej
Känner du någon som har tagit självmord : nej
Har du somnat i skolan någon gång : höhö, ja!
Tror du på gud : nej


Kommentera här
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

lycka till då! ;) de 3 finalisterna utser jag på fredag! :D



allt bra annars då? :D

2009-06-10 @ 23:16:30
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna och Viktoria -HUNDFOTOGRAFER

sv: Aaa vi vet vad de är för hund, sööt ^^

Hundar e de bästa som finns! ;)

2009-06-11 @ 00:03:13
URL: http://fotonissarna.blogg.se/
Postat av: ziiri

åh sån söt hund..

ser ju nästan ut som mig;)

Lika färg i allafall..



blöta vovvepussisar

2009-06-14 @ 10:34:42
URL: http://ziirithequeen.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg! Ha en skön sommar!

2009-06-22 @ 23:20:54
URL: http://junitjejen.se
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0