Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? Anton, som sitter mittemot mig just nu..
3. Hur lång är du? 165
4. Vilken var den senaste film du sett? Allt flyter
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Vi är klara nu " till mamma
7. Vad är dagens planer? Äta, hänga med Anton och kanske se på film?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? För kanske 5 minuter sen?
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 9
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? Mitt rum eller toaletten, där kan man tänka bra ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Platser med mycket folk
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tar varje dag som den kommer.
17. Vad skrämde dig som barn? Jag vet faktiskt inte
18. Vem fick dig att skratta senast? Anton
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Neej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ibland
27. Vilken är din favoritglass? Ikeas mjukglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa
29. Tycker du om kinamat? jaa :D
30. Tycker du om kaffe? Nej.
31. Vad dricker du till frukost? Ibland dricker jag inget annars dricker jag drickyoghurt
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, det varierar mellan höger- och vänster
33. Kan du spela poker? Nix
34. Tycker du om att mysa? jaa, :)
35. Är du en beroendemänniska? What is it?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Kände
37. Vill du ha barn? Kanske
38. Kan du några andra språk än svenska? Dålig engelska, lite lite spanska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, havet kliar ;)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder/smink
42. Äger du dyra smycken? Hmm, nje
43. Har du någon gång testat narkotika? aldrig i livet!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En potatis som låg i ugnen :P
45. Vem är den roligaste människan du känner? Anton tror jag, faktiskt!
46. Välj ett ärr på din kropp? ett under ögat, jag rev mig där när jag va nyfödd och det är fortfarande kvar!!
47. Vad har du för ringsignal? Oj, jag vet faktiskt inte ;)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? några
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för bloggen? Har ingen
51. Kan du byta olja på bilen? ja
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inget körkort!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Knappt lovlig
54. Läser du dagstidningen? Njej, ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? yes, alltid ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,8
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? busstiderna
59. När var du i kyrkan senast? Wilmas dop :P
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill!

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0