Min dag.

Först vaknade jag, gick upp och kolla på tv och ringde och bokade Taxi.
Duschade, klädde på mig och gick ut med hunden.
Taxin kom och jag åkte hem till Anton.
Där åt vi lite frukost och satt mest vid våra älskade datorer och hängde ;)
Sedan bestämde vi oss för att åka till IKEA och käka lite lunch så dit åkte vi.
Antons pappa körde oss, tack tack :)
Vi käkade köttbullar och sedan köpte vi en mjukglass.
Sedan satte vi oss med våra datorer i en soffa och hängde ;)
Mamma kom och hämtade oss och körde hem oss hem till mig.
Nu sitter vi här och jag har precis bakat chokladbollar, mams.
Lars ska snart tända grillen så att vi kan käka :)

Kram

Kommentera här
Postat av: Alexandra

Frågestund på bloggen!

Kolla in och ställ en fråga :)

2009-06-09 @ 18:55:57
URL: http://potismos.blogg.se/
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0