Mina syskon var borta, trodde vi.

Jag vaknade klockan 8.00 av att mamma kom inspringandes på mitt rum
- FANNIE! JENNIE OCH HANNES ÄR BORTA, HJÄLP MIG ATT LETA ;O
Jag springer upp ur sängen, sätter på mig ett par byxor, tar Lasse i kopplet och springer ut för att leta.
Mamma hade stått i duschen och när hon var klar där skulle hon hämta Jennie och Hannes vid tv;n men då var dem inte där. Hon hade sprungit runt hela huset och letat men ingen Jennie och Hannnes.
Jaja, iallafall. Jag tar Lasse och springer ut. Runt huset och ropar; JENNIE, HANNES, ÄR NI HÄR? JENNIE? HANNES? HALLÅ? HANNES? JENNIE?
Sedan kommer Mamma utspringande i bara handduk och säger;
- Lars kanske har tagit dem till dagis och skola?
Ah, smart. Ring han då säger jag.
Ja, jag hade kunnat göra det men han har ingen mobil med sig!
Då kommer Mamma på att hon kan ringa till Hannes dagis och höra.
Och då hade självklart Lars kört dem till skolan utan att säga något, så smart är han ;) Kan ni fatta att man blir orolig?


Jag älskar er <3

Hoppas att ni har sovit gott. Det har jag!
Ska snart gå upp och kolla på sommarlovsmorgon tänkte jag ;)

SOMMARLOV =D

Ahja, kramkram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0