Tisdag, sommarlov :)

NU HAR JAG SOMMARLOOOOOOOOOOOOOV =D=D
Jag ska inte gå på skolavslutningen imorgon och jag är inte i skolan idag så jag har sommarlov :) Hur gött är inte det? ;)
Just nu sitter jag och tittar på Sommarlov 09.
Idag ska jag till min vän Anton och hänga lite ;)
Har precis beställt en Taxi så den kommer klockan 11,45.

Hoppas att ni får en fin dag.
Kram

Kommentera här
Postat av: kajsa

vad skönt med sommarlov! Saknar att ha sommarlov, nu får man bara semester..

2009-06-09 @ 09:42:06
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0