11 Maj-2009

Hej!
Nu är jag piggare än förra inlägget =D
Hoppas att ni mår riktigt riktigt bra idag.
Jag har vart jätte trött hela dagen men blev piggare för en stund sedan=skönt.
Idag ska jag gå och lägga mig tidigt.
Skolan väntar imorgon och nu är det bara 18 skoldagar kvar till sommarlovet. Gäller att jobba på bra nu.
När slutar ni skolan? Vi slutar den 9 Juni. Ska bli såå härligt. Sedan börjar man 9:an...Shiiit....:P

Nu tänkte jag gå upp och plocka ur och i diskmaskinen.

Hoppas att ni får en riktigt bra kväll...

Många kramar.


Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0