19:02

Hej alla mina bajbs :)
Just nu sitter jag och kollar på "allt flyter" riktigt grym film faktiskt.
Ska gå upp och fixa lite mys till ikväll. Ska bli mysigt att bara sitta ensam framför tv;n utan massa jobbiga barn som springer runt överallt :P
Jag älskar barn, men inte alltid. När de ska springa runt bordet, framför tv;n, klättra i soffan, spilla ut dricka, babbla. Jag vill istället sitta där framför tv;n med chips, godis, ostkrokar, popcorn och massa dricka. Eller ligga under ett täcke hade också vart skönt :)
Jaja, det blir iaf massa mys framför Robinson. Efter det ska jag nog vika lite tvätt och fixa lite.
Det blir nog att sova tidigt ikväll tror jag, jag får se.

Ha en riktigt bra kväll!

Kram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0