Efter 14 timmar och 55 minuter är jag tillbaka med nya krafter

Nu är jag på toppenhumör igen.
Ingenting har hänt eller så utan jag vart bara inte på humör.
Idag sov jag till 10 ungefär så gick jag ut med hunden och sedan åkte jag och mamma och hämtade mina syskon på skola och dagis.
Nu har vi vart hemma en stund och städat efterson det är visning på huset på lördag.
Imorgon åker vi till ett badhotell där vi är över helgen, ska bli riktigt skönt!
Tar nog inte med mig datorn utan det får bli en helg utan dator.
Idag ska jag vara med Maddis och hon ska prova och göra någon uppsättning med mitt hår som jag ska ha på bröllopet. Sedan ska vi baka och kanske kanske färga mitt hår, vi får se!

Nixfillelix, nu ska jag ut och leka med min bror och hans kompis. Får se vad det blir för lek denna gången, haha

Kramkram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0