en till...

...gör en till lista. Ni får ju lära känna mig lite bättre då ;)


En sån där lista

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: blåa
2. hur lång är du: 164 cm
3.
vilken hårfärg har du: svart
4.
långt eller kort hår: Nja, mitt emellan, satsar på långt. 
5. piercingar i ansiktet: Nej.
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: gröna
7.
hur lång skulle du vilja vara: 170
8.
vilken hårfärg skulle du vilja ha: blont nu till sommaren :) annars brunt
9. vill du ha kort eller långt hår: långt :)
10. skulle du vilja ha piercingar: ja, naveln. 


Senaste du
11. åt: en godis :)
12. drack: bubbelvatten
13. du fick sms av och vad de stod: Sötnos..jag saknar dig
14. du skrev sms till och vad du skrev: och jag saknar dig <3
15. sa: jag tar han sen..
16. kramade: sötnos tror jag..
17. strulade: ingen
Ingen fråga 18?
19. du spydde: oj, minns inte
20. du skrattade riktigt mycket: minns inte


kärlek
21. är du singel: -
22. ditt förra förhållande va med: Jacob
23. ditt längsta förhållande: 6 månader tror jag det va..
24. med vem då: Victor Elmestam
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Victor
26. är du fortfarande kär i personen ovan: Nej :O
27. gillar du någon just nu: nej, jag älskar 
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 1
29. vill du vara singel: nej, inte nu ..<3
30. vill du gifta dig?: ja
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän?: hemlig sötnos

vänskap

32. den som vet mest om dig: Anton eller sötnos tror jag.
33. den vän som du har känt längst: Matilda Jansa
34.
flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Flera bra kompisar
35. någon du saknar att umgås med: Anton
36. några av dina bästa tjejkompisar: har mest killkompisar.
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Sara
38. den du har mest minnen med: Matilda
39. bra vänner du inte träffar ofta: Matilda
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: ja, tyvärr..Felicia

övrigt
41. musiksmak: Allt möjligt
42. sport: Ishockey
43. galen eller lugn: båda :D
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: ja,, fast det stämmer inte..
45. har du hört att du borde bli modell: Ja
46. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Underkläder, mobilen.
47. vad tänker du på just nu: saknad..


Kommentera här
Postat av: kadri

Sv. Det är bara bra

2009-05-16 @ 23:11:51
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0