Fredag!

Yes, Fredag igen. Dock ingen sol denna fredagen, regn, regn, regn.
Just nu sitter jag på sängen och har datorn i knät, min lillebror på 3 år står och gör kaffe, gullegris och min lillasyster är på kalas till klockan 21.
Idag blir det nog mest mys framför tvn och så.
Imorgon ska vi hem till pappas frus familj och hjälpa dem med några saker.
På söndag kommer Madde och hämtar mig här så ska vi åka till KM och shoppa :)

Jo, just det...Vi flyttar till Kållered den 1 Augusti :) Ska bli riktigt kul.

Ja, nu tror jag att jag ska lägga mig och vila lite och kanske läsa en bok :)

Ha en trevlig helg :)
Många kramar

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0