Fredag...

Åh, vilken underbar fredag.
Jag sitter på orust i våran stuga och solar, ååååååhhh....UNDERBART!
Det är helt tyst här. Man hör några fåglar, min familj prata och hunden gå runt i trädgården och luktar på alla saker som finns. Livet är underbart.

Igår gjorde jag inget speciellt. Började dagen med skola sedan va det bara hem och packa och sedan åka hit. Det gick faktiskt riktigt snabbt att åka hit denna gången. Ingen trafik eller något :)
När vi kom fram åt vi lite mat, bäddade sängarna, solade och sedan gick vi och kollade på Maj-brasan.
Har tyvärr glömt kameran hemma och batteriet är nästan slut i mobilen. Får ta massa kort nästa gång vi åker hit och det hoppas jag inte att det dröjer länge för här är det såå härligt...:)
Hoppas att jag blir lite brun nu så att jag kan komma tillbaka till skolan på måndag och vara brunast, haha!

Här är det så lugnt och skönt. Det kommer ungefär 3 bilar i timmen och då är det liksom "WOW, en bil" haha.

Nej, nu ska jag fortsätta sola sedan ska jag nog gå ner och sätta mig vid havet..Det tar ungefär 2 minuter att gå ner dit=härligt.

Många kramar
Fannie

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0