Godmorgon :)

Godmorgon godmorgon :)
Sovit gott? Det har jag. Somnde vid halv 11 igår, rätt tidigt för att vara mig, och helg.
Idag ska jag vara ensam hela dagen och natten och det ska bli riktigt skönt faktiskt. Tänkte överraska mamma med en sak så hon kommer bli glad imorgon när hon kommer hem :)
Jag kan inte säga det här eftersom hon läser bloggen :P
Tänkte göra stekt korv hamburgare och pommes strips till lunch middag idag. Är riktigt sugen på det faktiskt! Till middag får vi se vad det blir. Kanske går till farfar och köper pizza med mig eller något :)
Ikväll blir det mys med ostkrokar, godis eller chips framför Robinsson.
Hoppas att ni får en bra lördag.

Kram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0