Lördag!

Lördag idag då.
Det betyder visning av huset vilket betyder att vi inte får vara hemma.
Vi ska åka till Alingsås och fika. Skulle igentligen åkt till slottskogen men Lars kom på att det inte är så bra att åka in dit idag eftersom det är Göteborgsvarvet.
Så vi ska alltså vara borta i 2 timmar, kul!
Jag tar iaf med mig hundarna och datorn så något skoj måste det väll finnas att göra.
Nu håller vi på att städa för fullt här och Jag ska snart gå och duscha.
Min lillebror ska på fotbollsträning och min lillasyster är lite halv sjuk, stackarn.
Inte mycket att skriva.

Ta hand om er. Ni betyder mycket!

Kram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0