Måndag igen....

...Måndagar är nog den värsta dagen på veckan..
Dagen började med att jag vaknade klockan 08,00 när jag ska åka hemifrån klockan 08,20. Det vart till att upp och göra sig iordning fort som f*n och sedan åka iväg till skolan.
Men när jag kommer till skolan blir jag glad :) Jag har vart på jätte bra humör hela dagen och jobbat på som bara den. Läraren hade 6 stenciler på SO;n som vi skulle göra på några lektioner. De gjorde jag på 30 minuter. Lektionen var 1 timma.. så där satt jag och hade inget att göra ;) haha.
Nu är jag iaf hemma och sitter och funderar på vad jag ska göra... Mamma ska sticka iväg och handla mat nu så det ska jag laga sedan :) Idag blir det Tacos, gott!!

Om du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg.. Maila mig på [email protected] senast ikväll klockan 19,00.
Ni kan rösta i kommentarer här nedan ikväll vid 20-tiden.
Den som får flest röster vinner. ( Inget pris utan bara ära och blir länkad till din blogg tills nästa "veckans blogg dras)
Vinnaren kommer ut på Söndag vid 20-tiden.

Kram!

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0