Onsdag 13 maj-2009

Onsdag. Vad gör man en onsdag? äter chips, kollar på film, är med kompisar, sin kille eller är ute på stan och shoppar?
Jag sitter iallafall hemma med älskade Lasse och väntar på att mamma och en hund som heter Putte ska komma hem.
Vi ska passa Putte i en vecka för de som har honom ska resa bort.
Ska bli mysigt med två hundar.
Lasse har kastrerats nu. Han får inte gå promenader som är längre än 10 minuter. Han måste ha tratt på sig så att han inte slickar upp stygnen och det är han jätte sur över. Han verkligen HATAR den. Inatt så stog han upp och sov i 10 minuter. Han kan liksom inte ligga ner med den tratten men sedan lyfte jag upp honom i sängen vid 12 så somnade han en stund..Sedan vaknade jag av att han försökte få av sig tratten vid klockan 03. Då tog jag av honom den så jag låg och vaktade honom att han inte slickade där. Jag har alltså vart vaken sedan klockan 03.00 inatt. MEN, vad gör man inte för sin älskling? haha.
Ska ta ett kort på honom sedan så ska ni få se hur rolig han ser ut :P

Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag. Någon som vill hitta på något? haha!

Idag i skolan skrev jag en recension om boken "Flugornas herre" och jag tipsar er; LÄS INTE DEN BOKEN, DEN ÄR JÄTTE DÅLIG!!!
MEN, läraren va JÄTTE nöjd med min recension och det behövdes inte ändras på någonting vilket jag är väldigt nöjd med!

Gjorde mattediagnos i måndags också...ALLA rätt :) Men det visste jag ju nästan. Matte är jag bäst på i skolan :)
Ska ha matteprov snart också och läraren sa till mig idag...
"Fannie, jag vet att du kommer klara provet jätte bra" och det får man väll känna sig nöjd med :)

Ja, nu va det väll allt tror jag!

Skriver säkert mer ikväll och då kommer det massa bilder på hundarna :)

Kram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0