Sådär...

...Nu vart man inne igen och sitter och lyssnar på en motorsåg eller vad det nu är som låter, jag kan bli galen på sånt..Ska nog sätta på musik på högsta volym så att det inte hörs ;)
SOMMARTIDER HEJHEJ SOMMARTIDER...Har fastnat i den låten nu eftersom vi sjöng den på musiken idag :P
Haha, nu har han ingen bensin kvar i grästrimmern, höhö!

Ska snart lägga mig och läsa en bok tills Madde kommer. Då ska vi åka och handla det vi behöver till maten och bakningen så ska vi åka hem och käka och fika :)

oh, oh, oh, ge mig allt du vill och allt du kan...SOMMARTIDER HEJHEJ, SOMMARTIDER, höhö, vad löjlig jag är :P
Tänk om någon skulle se mig nu när jag sitter här, bloggar och sjunger på sommarlåtar...när det liksom är molnigt ute :(

I Hans knä har jag suttit, höhö *stolt*.

Jaja, nu ska jag läsa, lyssna på musik och sakna en viss person som vi kan kalla "hemlig". höhö.

Kramkram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0