Slapp.

Just nu ligger jag på sängen och är jätte trött.
Vi har vart nere och käkat frukost och nu ligger vi bara här, helt döda.
Idag tror jag nog inte att vi ska göra något speciellt. Måste fixa present till mamma tills imorgon också. Hade glömt det :S
Vad har ni köpt till era mammor?
Vi ska nog åka bort och lägga oss på stranden senare för det ska bli 22 grader varmt här idag och imorgon ska det bli 25 grader, ersänn härligt?
Bilder får komma senare för jag har inte tagit några bilder än.
Nu ska jag sätta på mp3 på högsta volym så jag slipper höra Lars snarkningar som jag har hört på hela natten. Och då hade jag ingen mp3 heller, PANIK!!!!
Inatt blir det till att ladda den på max och sedan högsta volym....nanannanannannaa!!
Haha.

Kram

Kommentera här
All reklam, så som reklam om din blogg, kommer INTE att godkännas, skriv istället något och lämna din bloggadress.

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg, så att jag kan svara dig:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0